Při závadách, kdy je funkční internetové připojení, využíváme ke vzdálenému ovládání Vašeho počítače program, který se spojí s naším centrem a my ho můžeme ovládat na dálku. Pokud není program spuštěný, nemůžeme žádným způsobem monitorovat co děláte ani nijak jinak ovlivňovat Váš počítač.

Klienta pro vzdálenou správu počítače si stáhněte zde:

TeamViewer logo

barvičky

Jak na to?

  1. Po spuštění programu se zobrazí ID a heslo, které nám sdělíte
  2. Pro rychlejší chod programu prosím ukončete veškeré programy, které by se mohly připojovat k internetu a mohly by tak vytěžovat linku (Skype, prohlížeč apod.)
  3. Po spuštění programu se v oblasti u hodin zobrazí ikonka programu TeamViewer. Ta signalizuje, zda je k Vám někdo připojen či nikoliv.
    Po kliknutí na ikonku pravým tlačítkem lze spojení kdykoliv ukončit volbou "Ukončit".

Máme i Helpdesk!

Jelikož chceme stále zlepšovat naše služby, zavedli jsme pro své zákazníky tzv. helpdesk, neboli centrum zákaznické podpory. Každému požadavku je přiřazeno jedinečné identifikační číslo požadavku, které můžete použít k online sledování stavu vyřizování Vašeho požadavku. Pro Vaše informování máme k dispozici kompletní archivy a historii všech zákaznických požadavků. Platná e-mailová adresa je nezbytná pro založení zákaznického požadavku.

Helpdesk naleznete na adrese:

http://helpdesk.qant.cz